מחיקת רישום פלילי

השאירו את הפרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

בקשה למחיקת רישום פלילי

החקירה המשטרתית הפכה כבר לזיכרון רחוק ואת העונש כבר ריציתם במלואו – נשאלת השאלה האם יש הצדקה שימשיך להופיע לכם רישום פלילי? בקשה למחיקת רישום פלילי יש להגיש באמצעות עורך דין פלילי עם ניסיון רלוונטי. המקצועיות והניסיון של עורך הדין משפיעים על תוצאת ההליך כך שלא כדאי למהר להתפשר. עורכת דין פלילי שירן גולברי ידועה כאשת מקצוע מובילה, אמינה, מנוסה ואסרטיבית. אם אתם מחפשים עורכת דין שמתמחה במשפט פלילי ויודעת איך להשיג תוצאות חייגו עכשיו לתיאום התייעצות עם עו"ד שירן גולברי.

מידע נוסף

מתי אפשר להגיש בקשה למחיקת רישום פלילי?

רישום פלילי הוא מאגר מידע בו נרשמים אלו שהורשעו בביצוע עבירה. ייתכן רישום פלילי גם בעקבות צו התחייבות להימנעות מעבירה. הרישום המשטרתי הוא מאגר מידע פנימי בו נרשמים מקרים של הרשעה וגם מקרים בהם ההליך נסגר מטעמים של מחסור בראיות או העדר עניין לציבור. סגירת תיק מלווה ברישום החשדות, תאריך סגירת התיק ועילת הסגירה. יש לכם זכות לפנות אל המשטרה בבקשה לקבל פלט רישומים (תעודת יושר). מקומות עבודה רבים דורשים רקע נקי מעבירות או רישומים פליליים. תעודת יושר נדרשת כתנאי סף לתיאום ראיון עבודה. אם תרצו לאמץ ילד, להתקבל כעורכי דין בלשכת עורכי הדין או לקבל רישיון נשק – רישום פלילי עשוי להגביל אתכם. קבלת אשרה בשגרירויות זרות דורשת גם כן בחלק מהמקרים תעודת יושר. הגשת בקשה למחיקת רישום פלילי היא הדרך למנוע מצב בו העבר שלכם רודף אתכם. ישנם אנשים רבים, שברמה הרגשית והמנטלית לא מוכנים לסבול את התחושה שכתם או רבב ידבקו בשמם.

איך מבטלים רישום פלילי?

במקרים בהם קיים רק רישום משטרתי (תיק שנסגר ללא הגשת כתב אישום או הרשעה) בגין עבירה שאינה מסוג פשע הרישום צפוי להימחק בתוך 7 שנים מיום האירוע. ייתכנו מקרים בהם הגורם המוסמך יחליט שלא למחוק את הרישום. מחיקת רישום פלילי דורשת לרוב התיישנות של כ-10 שנים. הנזק הפוטנציאלי של הרישום הפלילי מצדיק הגשת בקשה למחיקת רישום פלילי באמצעות עורך דין מהטובים בתחום. אל תמתינו עד לרגע בו הרישום הפלילי יגביל אתכם, חייגו עוד היום אל עו"ד שירן גולברי לקבלת מידע וסקירת אפשרויות הפעולה.

מחיקת רישום משטרתי

אם יש לכם רישום משטרתי לא מוצדק כדאי לפעול בהקדם למחיקתו. אין כל סיבה להמתין עד לרגע בו הרישום המשטרתי יפגע באפשרויות התעסוקה שלכם או יכתים את המוניטין עליו עמלתם שנים. רישום משטרתי נוצר במקרים של סגירת תיק חקירה בגין מחסור בראיות או העדר עניין לציבור. מחיקת רישום משטרתי ביוזמת המשטרה מתאפשרת רק כאשר התיק נסגר בעילה של חוסר אשמה. אם לא הוגש כנגדכם כתב אישום בשל מחסור בראיות או חוסר עניין ציבורי הרישום המשטרתי נותר. עורכת דין פלילי שירן גולברי מתמחה במחיקת רישומים משטרתיים וסגירת תיקים – חייגו עוד היום לתיאום פגישת התייעצות ותגלו מענה מקצועי, מהיר, אמין וסבלני שמביא תוצאות.

מידע נוסף

שינוי עילה לטובת מחיקת רישום משטרתי

סגירה של תיק חקירה במשטרה אפשרית בגין העדר עניין ציבורי, מחסור בראיות, הסדר מותנה, חוסר אשמה. יחד עם סגירת התיק נמחק גם הרישום המשטרתי רק במקרים של חוסר אשמה. תיקים שנסגרו בגלל בסיס ראיות חסר או העדר עניין לציבור מותירים אחריהם רישום משטרתי. חשוב להבהיר שרישום משטרתי הוא לא רישום של עבר פלילי אך כדאי לפעול אל עבר מחיקת רישום משטרתי. עורכי הדין מגבים בקשות למחיקת רישומים בדרישה לשינוי עילה, טענות התיישנות וטענות מהותיות נוספות הרלוונטיות לכל מקרה ומקרה.

איך משנים את עילת סגירת התיק?

כל עוד לא הוגש כתב אישום או שלא הושגה הרשעה הנאשם בחזקת חף מפשע. אין כל הצדקה לרישום משטרתי במקרים בהם אין בסיס ראיות חזק ולא הושגה הרשעה בבית המשפט. בהתאם, עורך דין פלילי בעל ניסיון יידע לדרוש את שינוי עילת סגירת התיק לעילת חוסר אשמה. בקשת מחיקת רישום משטרתי יש להגיש אל משרדי היחידה שניהלה את החקירה. על עורך הדין לגבות את הבקשה בטיעונים מבוססים, עובדות וראיות. הניסוח של הבקשה מגדיל את סיכויי ההצלחה של ההליך באופן משמעותי. חשוב לציין שהמשטרה אינה ממהרת לשנות עילות של סגירת תיקים או למחוק רישומים משטרתיים. הצעד הראשון שלכם לקראת מחיקה מלאה של הרישום יהיה פנייה אל עורכת דין פלילי שירן גולברי לגיבוש תכנית פעולה במטרה לקדם במהרה את האינטרסים שלכם ולהגן על הזכויות שלכם.

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support