הטרדה מינית ועבירות מין​

השאירו את הפרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

עבירות מין בישראל כפופות בעיקר לחוק העונשין, אשר מציג קשת רחבה ומנעד רחב ביותר הן מבחינת סוג העבירה וכפועל יוצא לעונש שיושת בגינה בסופו של יום. החוק מבקש להגן על אנשים מפני סוגים שונים של עבירות מין:  אחת מהעבירות החמורות הינה עבירת אינוס. החוק מגדיר אונס כקיום יחסי מין ללא הסכמתו של האחר, או על ידי קבלת הסכמה באמצעות איומים, אלימות או ניצול חוסר יכולתו של אדם לתת הסכמה. אונס הוא עבירה חמורה, והעונשים יכולים לכלול מאסר ממושך. סוג נוסף של עבירות מין הוא תקיפה מינית, אשר כוללת מגוון רחב של מעשים מיניים שאינם בהסכמה, ובעיקרה, כל צורה של מגע מיני ללא הסכמתו של האדם השני. חומרת העונשים תלויה בגורמים שונים כגון אופי המעשה, גילו של הנפגע ונסיבות מחמירות אחרות. החוק מתייחס גם להטרדה מינית, שמשמעותה כל קידום מיני לא רצוי, בקשה לקבלת טובות הנאה מיניות, או כל התנהגות מילולית או פיזית אחרת בעלת אופי מיני היוצרת סביבה מאיימת, עוינת או פוגענית. העונשים על הטרדה מינית יכולים לכלול קנסות ומאסר, בהתאם לחומרת ותדירות ההטרדה.

כמו כן, ישנם חוקים מחמירים להגנה על ילדים מפני התעללות מינית. מעשים כגון התעללות בילדים, פורנוגרפיה של ילדים או כל צורה של ניצול מיני הכולל קטינים הן עבירות חמורות ביותר אשר עלולות לגרור עונשי מאסר משמעותיים. הסכמה היא שאלה מהותית ומכרעת בעבירות אלו והיא נבחנת גם על רקע גילו של המתלונן, במקרים מסויימים גם מתן הסכמה פוזיטיבי, אינו יכול להכשיר את העבירה.  מעשים מיניים עם קטינים, גם אם הם נותנים הסכמה, עדיין עלולים לעמוד לדין כאונס לפי הגדרת החוק, או עבירות אחרות בהתאם לנסיבות. חשוב לציין כי בנוגע לעבירות אלו, ישנו הסדר התיישנות מיוחד, מתוך הבנה ומחקרים לפיהם לקורבנות עבירות מין לוקח זמן רב, עד שיוכלו לחשוף ולשתף את שעברו.

חשוב לציין כי המסגרת המשפטית סביב עבירות מין מורכבת, וישנם חוקים, תקנות ותקדימים משפטיים המסדירים היבטים ספציפיים של עבירות אלו בישראל. בכל מקרה של העמדה לדין או פתיחת הליכים נגדכם במקרים של עבירות מין, עורכת הדין שירן גולברי מסייעת בפתירת כל תיק ותיק על הצד הטוב ביותר. צרו קשר עוד היום באתר או במספר הטלפון לקבלת שירות מקצועי ואמין מעורכת דין שנלחמת עבורכם.

עורך דין פלילי עבירות מין

הוגש כנגדך כתב אישום בגין עבירת מין? רגע לפני שאתם מרים ידיים חשוב שתכיר את הזכויות שלך. זה הזמן לפנות מיד אל עורך דין פלילי עבירות מין, כלומר, עורך דין פלילי אשר מתמחה בעבירות מין, לטובת גיבוש אסטרטגיה, בדיקת בסיס הראיות וקבלת הנחיות להמשך פעולה. עורך דין מנוסה יידע כיצד לערער על הראיות, להנחות אותך לדבוק בגרסה שלך ויסביר על ההשלכות האפשריות. עבירות מין הן עבירות פליליות לכל דבר והחוק בישראל רואה אותן בחומרה. עורכת דין פלילי שירן גולברי בעלת ניסיון והכשרה לטיפול בתיקי עבירות מין – אם אתם מחפשים עורכת דין מסורה, אמינה עם יכולת חשיבה יצירתית צרו קשר לתיאום פגישה.

טיפ חשוב של עורך דין פלילי עבירות מין

בתיקים של עבירות מין יש למידע שאתם מוסרים חשיבות רבה. על כן, יש לפנות אל עורך דין פלילי עבירות מין להתייעצות טרם שלב החקירה. יחד עם עורך הדין תגבשו את הטענות שלכם ותהיו עקביים. היכולת לדבוק בגרסה אחת מציגה אתכם באור חיובי ואמין. שינויים תכופים בגרסה לתרחיש האירוע יפגעו באמינות שלכם ויחזקו את טענת הצד השני. חוקרי המשטרה צפויים לנסות לבלבל אתכם ולגרום לכם לשנות גרסאות, תהיו אתם חכמים יותר ותזכרו לדבוק בהנחיות של עורך הדין. נאשם שמציג בצורה אמינה ועקבית תרחיש חלופי הגיוני להשתלשלות האירועים מגדיל את הסיכויים שלו לזיכוי מלא.

 ערעור האמינות של הצד השני

אחד התפקידים העיקריים של עורך דין עבירות מין הם באיתור שינויים קלים בגרסה שנמסרה על ידי המתלונן או המתלוננת. שינויים קלים בגרסה שנמסרה בשלב הראשונה עשויים להוות בסיס לערעור על המהימנות של התלונה כולה. בתיקים בהם אין תיעוד מצולם או מוקלט של ההתרחשות ואין עדים, הצגת הטענות כלא אמינות או לא עקביות משרתת את טובת הנאשם. עורך דין עבירות מין יפעל לערעור האמינות כבר בשלב החקירה במטרה לשכנע את הפרקליטות שאין בסיס ראיות מספק להגשת כתב אישום.

עבירות מין הן עבירות פליליות שדורשות התייחסות רצינית ומעורבות מוקדמת ככל האפשר של עורך דין פלילי עבירות מין. מחפשים עורך דין מנוסה ומסור שיידע להנחות אתכם כיצד לפעול? עורכת דין פלילי שירן גולברי היא הכתובת.

עורך דין פלילי עבירות מין

עוד בנושא

הרצאות

במסגרת ניסיונה המשפטי, עורכת דין גולברי שימשה כעוזרת הוראה של נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט גלעד נויטל ובמסגרת

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support