עבירות אלימות והמתה

השאירו את הפרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

עבירות האלימות הן רבות ומגוונות ופרוסות על קשת רבה של חוקים והענישה בגין כל מקרה תלויה מאד בנסיבות המקרה ובייחוד בתוצאות המעשים, כאשר עבירות האלימות הקשות ביותר המסתיימות בתוצאה של מוות, עלולות להעמיד את החשודים בחשיפה לענישה שאף תגיע למאסר עולם.

אנו מצויים בימים אינטנסיביים מאד, הפשיעה עלתה, המתחים בשיאם, אנשים מתמודדים עם קשיים כלכליים רבים וסיר הלחץ הזה לצערנו, הוביל גם לכך שהפשיעה והאלימות עלתה בצורה משמעותית. אנו עדים לאלימות רבה שקורית בביתו של האדם מבצרו, אלימות בתוך המשפחה ועד אלימות שפוגשת אותנו בכבישים ולעיתים אף מסתיימת בצורה טראגית לצערנו.

עם העלייה בפשיעה בתחום זה, אנו רואים עלייה חמורה בענישה ובתי המשפט מתייחסים לאירועים אלו "כמכת מדינה" שיש להילחם בה בכל דרך. משכך הם פני הדברים הרי שישנה חשיבות עליונה כי אדם שנקרא למשטרה או נעצר בחשד לביצוע עבירות אלימות, בין אם מדובר בעבירות קלות וקל וחומר אם מדובר בעבירות שגרמו למוות, עליו להתייעץ עם עורך דין טרם חקירתו וכן לבנות תוכנית פעולה עתידית להמשך טיפול בתיק. זה המקום לציין, כי דווקא במקרים של אלימות, בהרבה מקרים ישולבו הנאשמים בהליך טיפולי, שיוכל לשנות את תוצאת ההליך המשפטי מן הקצה אל הקצה. נאשם אף אם ביצע עבירות אלימות לא פשוטות, שיעבור דרך טיפולית משמעותית על כל רבדיה, יוכל להשיג תוצאה משפטית חסרת תקדים.

המחוקק אף הוא הצטרף למאבק להפחתת האלימות ולפני מספר שנים תוקן החוק בנוגע לעבירות ההמתה. החוק ששם לנגד עיניו את קדושת החיים, ביקש להעביר מסר לפיו, אדם שלוקח חיים צריך להיענש בצורה החמורה ביותר.

על השלכותיה של הרפורמה בעבירות ההמתה דובר רבות, הוועדה שדנה בכינונו של התיקון עסקה בכך, למעלה מעשור. חזונה של הוועדה היה ליצור מנעד רחב יותר של עבירות שניתן לייחס לנאשמים בעקבות מעשיהם, בהתאם לנסיבותיו של כל מקרה ומקרה.

עורכת דין שירן גולברי בעלת ניסיון רב בייצוג בעבירות בתחום האלימות ובעקבות ניסיון זה, יש לה הצלחות רבות בתחום. תיקי אלימות רבים, אשר טופלו במשרדה, הסתיימו בענישה הצופה פני עתיד בלבד מתוך הבנה שהשיקום והטיפול עדיפים על ענישה שתוביל לחזרתיות ולא תוציא את העבריין מדפוסים אלו.

עורכת דין שירן גולברי מייצגת בעבירות המתה שונות, החל בעבירות רשלנות שנגרמו כתוצאה מתאונות דרכים וכלה בעבירות הרצח. בשנים האחרונות מייצגת עורכת דין גולברי במספר תיקי רצח גדולים ורק לאחרונה הצליחה לזכות את הלקוח שלה מעבירת הרצח בכוונה ועבירת ניסיון רצח לעבירות קלות פי כמה.

 

עוד בנושא

הרצאות

במסגרת ניסיונה המשפטי, עורכת דין גולברי שימשה כעוזרת הוראה של נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט גלעד נויטל ובמסגרת

קרא עוד »
צווארון לבן
צווארון לבן

מתי כדאי לפנות לעו"ד צווארון לבן? עורך דין צווארון לבן עבירות צווארון לבן דורשות עורך דין מנוסה עם הכשרה מתאימה.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support