ליווי וייעוץ בחקירה והליכי שימוע

השאירו את הפרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

העזרה והליווי שמעניק עורך הדין הפלילי לפני חקירה או שימוע ממלא תפקיד מכריע בהמשך ההליכים נגד החשוד. הוא עומל על מנת להסביר ללקוח על זכויותיו וההשלכות האפשריות, לאסוף מידע רלוונטי, לנתח ראיות ולספק הנחיות לגבי דרך הפעולה הטובה ביותר שכדאי לנקוט בה. באמצעות בניית טקטיקה מגובשת מראש ואיסוף ראיות הגנה טובות, ניתן להגיע לסגירת התיק עוד לפני שזה יובא בפני הערכאה השיפוטית. עורך הדין עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח כדי לבנות אסטרטגיית הגנה חזקה, אשר עשויה להיות כרוכה בביצוע חקירות נוספות, ראיונות עדים או ערעור ראיות שהציג הצד הנגדי.

לאורך כל התהליך, עורך הדין מקיים תקשורת פתוחה עם הלקוח, תוך עדכון תכוף לגבי התקדמות ההליכים. הייעוץ המתקבל הוא אובייקטיבי, בו מוסברים הסיכונים וכן היתרונות הפוטנציאליים של דרכים שונות בהן ניתן ללכת, מידע שעוזר ללקוח לקבל החלטות מושכלות. חשוב לציין כי הליך של שימוע הוא הליך מורכב, שכן בשלב מקדמי, עלול להיחשף קו ההגנה של הלקוח ועל כן חשוב לשקול היטב אלו מסמכים להציג ואילו לשמור, היה ויוחלט בכל זאת להגיש כתב אישום.

עורכת הדין שירן גולברי מציעה שירות ליווי וייעוץ לפני, ובמהלך הליכי חקירה ושימוע. מניסיונה הרב, בין אם האקדמי או המעשי, היא מכירה את שיטות החקירה השונות ויודעת להתאים להם פתרונות מותאמים אישית עבור כל מקרה לגופו. אם אתם זקוקים לייעוץ מקצועי ומוביל, וכן ליווי אישי על ידי עורכת דין מיומנת בתחום הפלילים, שירן גולברי כאן לשירותכם, כדי להוביל את המקרה שלכם במצוינות ונחישות.

עוד בנושא

סגירת תיק פלילי

סגירת תיק פלילי היא משימה מורכבת אך אפשרית. כאשר יש לצידכם עורך דין פלילי עם ניסיון בהליכים דומים והיכרות רבת

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support