עבירות סמים

השאירו את הפרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

עבירות הסמים מוסדרות בראש ובראשונה בפקודת הסמים המסוכנים. חוקים אלו מגדירים את סיווג הסמים, עונשים על עבירות ותקנות הקשורות להחזקה, שימוש, סחר, וייצור חומרים לא חוקיים. החוק מחלק סמים לקטגוריות שונות על סמך פוטנציאל השימוש לרעה, הערך הרפואי והנזק הפוטנציאלי שלהם. סמים מסוכנים כמו הרואין או קוקאין נחשבים חמורים יותר לאחזקה ומסחר מאשר סמים קלים יותר.

החזקת סמים אסורים ללא אישור מתאים לכך היא עבירה. חומרת הענישה משתנה בהתאם לכמות המעורבת וכוונת ההחזקה, שימוש אישי או הפצה. החזקת סמים בכמויות קטנות לשימוש אישי מטופלת לרוב תוך התמקדות בשיקום ולא בענישה. עבירות סחר בסמים הכוללות מכירה, ייבוא, הפצה של סמים בלתי חוקיים, נחשבות לעבירות חמורות יותר ועלולות להוביל לעונשי מאסר ארוכים.

ייצור או גידול תרופות, לרבות גידול צמחי קנאביס, אינו חוקי אלא אם הותר במפורש למטרות רפואיות או מחקריות. ייצור או גידול לא מורשים עלולים לגרור לעונשים משמעותיים ובשנים האחרונות האכיפה סביב גידול מעבדות סמים, עלתה מדרגה. הפיכת הסמים הקלים לחוקיים במספר מדינות בעולם והשימוש ההולך וגדל בו מידי יום, אילצו גם את המחוקק הישראלי להתאים את עצמו למציאות המשתנה ואכן בשנים האחרונות קנאביס רפואי הוא חוקי ומוסדר, מה שמאפשר לחולים עם תנאים ספציפיים לגשת אליו דרך ערוצים מורשים. עם זאת, החוקים והתקנות כפופים לשינויים, והנוף המשפטי לגבי סמים מצוי במגמה משתנה ומתפתחת. לכן, חיוני לעיין במקורות העדכניים ביותר ולהיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי בקיא בקשר לשינויים אלו. במידה ואתם עומדים בפני תיק על עבירות סמים, צרו קשר עם עורכת הדין שירן גולברי באתר או מספר הטלפון לקבלת שירות מוביל, מקצועי, ושאינו מתפשר.

עורך דין עבירות סמים

החוק בישראל קובע אלו סמים מוגדרים כמסוכנים ואסורים ומהם העונשים הצפויים. כיום, בארץ ובעולם עבירות סמים קלים מתבצעות לעתים על ידי אנשים נורמטיביים. חומרת העבירה והענישה מושפעת באופן ישיר מסוג הסם, כמות הסם וכוונת סחר. פרט לשימוש עצמי, החזקה וסחר החוק אוסר גם על ייבוא וייצוא סמים, ייצור סמים, שידול קטינים לשימוש בסמים, תיווך בעסקאות סמים. עבירות סמים הן עבירות פליליות שעלולות להוביל לרישום פלילי, קנסות, מאסר ושאר סנקציות. כל חשד או הזמנה לחקירה בנושא סמים מחייבים התייחסות רצינית עם דגש על התייעצות עם עורך דין סמים מהטובים בתחום. עורכת דין פלילי שירן גולברי ידועה כבעלת ניסיון, יידע רב, שליטה בחוק, מסירות ויכולת חשיבה יצירתית. אם אתם מחפשים עורך דין מוביל ומנוסה לתיק סמים – חייגו עכשיו אל עו"ד שירן גולברי לתיאום פגישת ייעוץ.

מידע נוסף

עורך דין סמים לעבירת סמים ראשונה

אנשים ללא עבר פלילי עשויים למצוא עצמם מתמודדים עם חקירה או מעצר בגין עבירת סמים. במקרה כזה פנייה מהירה אל עורך דין סמים מומחה, קריטית. רק עורך דין יידע להסביר לכם את הזכויות שלכם, את ההשלכות האפשריות של המצב הקיים ואת כל התרחישים. התייעצות עם עורך דין לקראת חקירה או במהלכה חשובה למניעת מצבים של הפללה עצמית. הנחיות של עורך דין פלילי שמתמחה בעבירות סמים הן המפתח להשגת התוצאה הטובה ביותר.

עבירות סמים "קלים"

מקובל להגדיר היום גראס וחשיש כסמים "קלים" בעוד סמים כמו הרואין, קוקאין, אופיום או אקסטזי מוגדרים כסמים "קשים". החוק קובע שעבירה ראשונה של שימוש בסם מסוג קנאביס למטרת שימוש אישי תסתיים בקנס כספי ללא עמידה למשפט פלילי. עבירה שנייה של צריכת סם קנאביס לשימוש עצמי בתוך 5 שנים ממועד ביצוע העבירה הראשונה תסתיים גם כן בקנס כספי. שימו לב, פנייה חכמה שלכם אל עורכת דין פלילי שירן גולברי בשלב מוקדם תצליח במקרים רבים להוביל לסגירת התיק ללא רישום פלילי. אל תבצעו כל פעולה, אל תמסרו מידע ואל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ תחילה עם עורך דין סמים מנוסה.

עורך דין עבירות סמים

דרגת חומרה של עבירות סמים נקבעת על פי הגדרת הסם כמיועד לשימוש עצמי או סחר. אם נתפסתם מחזיקים כמות גדולה של סמים אתם עלולים למצוא עצמכם מתמודדים עם אישום של סחר. בעוד החוק קובע בעבור החזקת סם לשימוש עצמי עונש מאסר של כ-3 שנים, במקרה של החזקת סם למטרת סחר עונש המאסר עשוי להגיע ל-20 שנה. נעצרתם או זומנתם לחקירה בגין עבירת סמים? צרו קשר מיד עם עורך דין עבירות סמים, כלומר, עורך דין פלילי הבקיא בתחום עבירות הסמים כמו עורכת דין פלילי שירן גולברי לקבלת הנחיות וגיבוש אסטרטגיה. הניסיון הרב של עו"ד שירן גולברי הוא יתרון גדול בעבורכם, כבר בשיחה הראשונה תקבלו הנחיות להגנה על הזכויות שלכם ומניעת מצב של הפללה עצמית.

מידע נוסף בנושא

עורך דין עבירות סמים לצריכה עצמית

החזקת כמות גדולה של סם מתפרשת על ידי החוק כמטרת סחר. העונש הצפוי לעבירת סחר בסמים חמור באופן משמעותי בהשוואה אל עבירת החזקת סם לשימוש עצמי. על כן, על עורך הדין שלכם לפעול נכון מיד לסתירת הראיות שמצביעות לכאורה על כוונת סחר. כמות סם שמוגדרת לצריכה עצמית תהיה 15 גרם לכל היותר במקרה של קנאביס. במקרה של סם מסוג הרואין, קוקאין או מורפין הכמות שמוגדרת בחוק כצריכה עצמית היא 0.3 גרם. לגבי סם מתאדון הכמות שתוגדר כצריכה עצמית היא 0.15 גרם. בכל מקרה בו אדם נתפס עם כמות סם גבוהה מזו המוגדרת בחוק כמיועדת לשימוש עצמי, הוא מחויב להוכיח שלא הייתה כוונת סחר. מעורבות מוקדמת ככל האפשר של עורך דין עבירות סמים חיונית להגנה על הזכויות שלכם ומניעת החמרת המצב. החוק בישראל קובע עונשי מאסר במקרים של עבירות סמים, אך במקרים רבים, עורך דין מנוסה יצליח לסיים את ההליך כולו ללא עונש שכולל מאסר בפועל. פנייה מהירה אל עורך דין נדרשת מיד כאשר זומנתם לחקירה. אל תוותרו על התייעצות עם עורך דין גם במקרה בו אין לכם רקע פלילי ומדובר בעבירה ראשונה.

איזה עורך דין מתאים לעבירות סמים?

על העורך דין שתבחרו בעבור כל תיק להיות בעל מומחיות רלוונטית ולא נכון יהיה להתפשר על פחות ממענה מדויק של עורך דין עבירות סמים מהטובים בתחום. אם אתם מחפשים עורכת דין מקצועי ומנוסה עם יכולות גבוהות ותוצאות שמדברות בעד עצמן חייגו אל עו"ד שירן גולברי.

עבירות סמים

עוד בנושא

סגירת תיק פלילי

סגירת תיק פלילי היא משימה מורכבת אך אפשרית. כאשר יש לצידכם עורך דין פלילי עם ניסיון בהליכים דומים והיכרות רבת

קרא עוד »
צווארון לבן
צווארון לבן

מתי כדאי לפנות לעו"ד צווארון לבן? עורך דין צווארון לבן עבירות צווארון לבן דורשות עורך דין מנוסה עם הכשרה מתאימה.

קרא עוד »
עבירות סמים
עבירות סמים

עבירות הסמים מוסדרות בראש ובראשונה בפקודת הסמים המסוכנים. חוקים אלו מגדירים את סיווג הסמים, עונשים על עבירות ותקנות הקשורות להחזקה,

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support