שימוע לפני הגשת כתב אישום

השאירו את הפרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

בהעדר הכשרה משפטית הקפידו לקבל כל החלטה יחד עם עורך דין בעל התמחות רלוונטית. הליכי שימוע לפני הגשת כתב אישום נועדו לאפשר לחשודים לשכנע את התביעה לבטל את ההליך המשפטי. בחירה שלכם בעורך דין מנוסה ומקצועי מגדילה את הסיכויים לאי הגשת כתב אישום. על עורך הדין ללמוד את התיק כולו כולל ראיות ולבנות בהתאם קו הגנה במטרה לשכנע את התביעה שלא כדאי להגיש כתב אישום. הניסיון הרב של עורכת דין פלילי שירן גולברי הוא יתרון גדול בעבורכם, חייגו עכשיו לייצוג משפטי מסור, אסרטיבי, חכם

מתי מתקיים שימוע לפני הגשת כתב אישום?

החוק קובע קיום הליך שימוש במטרה לבחון את המשך ההליך המשפטי. שימוש נכון בהליך השימוש יצליח להוביל לאי הגשת כתב אישום. חשוב לציין שלא בכל מקרה אפשר יהיה לבטל את כתב האישום. ייצוג של עורך דין פלילי מנוסה נחוץ בשלב השימוע. ללא עורך דין הסיכויים שתצליחו לשכנע את התביעה שלא להגיש כתב אישום קלושים. הצלחת הליך שימוע לפני הגשת כתב אישום דורשת מעורך הדין שלכם להגיע מוכן. הוא מתבקש ללמוד היטב את המקרה ולגבש טיעונים במטרה למנוע את הגשת כתב האישום.

איך מתכוננים לקראת שימוע?

רק עורך דין מנוסה יודע איך להציג נכון את הטיעונים מבלי לחשוף את קו ההגנה במלואו ולפגוע בקו ההגנה העתידי שלכם. עורך דין פלילי חכם יידע לחזות מראש כל תרחיש במקרה של שימוע לפני הגשת כתב אישום, להיערך בהתאם ולא לחשוף את כל הקלפים בשלב מוקדם. אל תמהרו להתפשר על פחות מעורך דין עם ניסיון בהליכים פליליים דומים. כל התקשורת עם נציגי התביעה מתנהלת על ידי עורך הדין והוא יחליט אלו מסמכים או ראיות להציג המבססים את הטענות שלכם. עורכת דין שירן גולברי מביאה עמה ניסיון רב, יידע ורזומה מקצועי מהטובים בתחום. חייגו בהקדם אל עו"ד שירן גולברי להגנה על הזכויות שלכם להליך הוגן.

שימוע פלילי

בית המשפט בישראל קובע לנאשמים זכויות במטרה להבטיח משפט הוגן. הליך שימוע פלילי מעניק לנאשם הזדמנות להציג את הטיעונים שלו ולשכנע את הפרקליטות שלא להגיש כתב אישום. הליך פלילי עשוי להימשך מספר שנים בהן צפויות פגיעות כלכליות, חברתיות, משפחתיות ורגשיות. ההתמודדות עם הליך פלילי אינה פשוטה, כדאי לעשות כל מאמץ במטרה למנוע את הגשת כתב האישום. עורכת דין פלילי שירן גולברי ידועה כבעלת ניסיון רב בניהול הליכי שימוע, הצגת טיעונים משכנעים וחשיבה יצירתית, במטרה להימנע מהגשת כתב האישום.

מידע נוסף

איך מתנהל שימוע פלילי?

קבלת החלטה להגיש כתב אישום מחייבת את התביעה בגיבוש בסיס ראיות מוצק. במהלך שימוע פלילי התביעה נדרשת לעדכן את עורך הדין של החשוד בחומרי החקירה. לאחר קבלת המידע עורך הדין מציג בפני הנאשם את הנתונים כולל תיאור של תרחישים אפשריים. יחד הם מקבלים החלטה כיצד להגיב, איזה ראיות לחשוף מנגד מטעמו. החוק מעניק לנאשם את הזכות להשמיע טענות נגד במטרה למנוע את המשך ההליך הפלילי. את הטענות של הנאשם אפשר להעביר בכתב או בעל פה. ברגע בו רשות התביעה מקבלת את תיק החקירה (במקרים של עבירת פשע) היא נדרשת לשלוח אל החשוד מכתב יידוע ראשון. זהו מכתב שנועד לציין שחומר החקירה נבחן במטרה לקבוע האם לבצע העמדה לדין. החשוד מתבקש להגיב בתוך 30 יום עם טיעונים לאי הגשת כתב אישום. אם טרם בוצעה פנייה אל עורך דין פלילי, כדאי לעשות זאת. מכתב יידוע שני נשלח כאשר התביעה מחליטה על הגשת כתב אישום. המכתב השני מפרט את העבירות, הזכות לעיין בחומר החקירה והזכות להציג טיעונים. את טיעוני התגובה למכתב השני יש להגיש בתוך 30 יום.

הזדמנות אחרונה למנוע הגשת כתב אישום

הליך שימוע פלילי שמנוהל נכון משרת את טובת החשוד. עורך דין מנוסה יידע איך להגן ולקדם את האינטרסים של החשוד בכל הליך שימוע. כדאי לנצל את ההזדמנות לבחון את הראיות, לוודא שיש הלימה לכל סעיפי האישום, לאתר פגמים בחקירה, לבנות קו הגנה,  לקבל מושג אודות סיכויי ההרשעה ועוד. בהתאם למידע שמתקבל יגיש עורך הדין טיעוני הגנה. מחפשים עורך דין עם ניסיון בהליכי שימוע? פנו עוד היום אל עורכת דין שירן גולברי.

שימוע לפני הגשת כתב אישום

עוד בנושא

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support