עורך דין צבאי

השאירו את הפרטים ואנחנו ניצור אתכם קשר

עו"ד צבאי

הדין הצבאי אינו זהה לדין האזרחי, בכל הליך משפטי צבאי אנו זקוקים לליווי של עו"ד צבאי. רק עורכי דין צבאיים בקיאים בחוקי השיפוט הצבאיים, העונשים, המדיניות, הנהלים. אם חשוב לכם לקבל מידע מלא, להגן על הזכויות שלכם ולסיים במהרה את ההליך עם עונש מינימלי – עורכת דין פלילי שירן גולברי תדע להסביר לכם במדויק את תמונת המצב ולבצע את הפעולות הדרושות לקידום האינטרסים שלכם. עם עו"ד שירן  גולברי ההתמודדות עם הדין הצבאי הופכת ברורה יותר.

דגשים לבחירת עו"ד צבאי

  1. בקיאות בחוק השיפוט הצבאי
  2. היכרות עם המערכת הצבאית
  3. ניסיון רב
  4. היכרות עם שיטת פסיקת הדין כולל בין הדין לערעורים
  5. עמידה בזמנים

על עורך דין צבאי להיות מסוגל לספק פתרונות לכל הליך משפטי צבאי. עורכי דין צבאיים מייצגים חיילי סדיר וקבע במצבי חקירה, כתב אישום והרשעה. מעורבות של עורך דין צבאי מטעמכם רצויה ואפקטיבית גם אל מול רשויות הגיוס במטרה לקבוע פרופיל תואם או לקדם שחרור משירות צבאי. רק עו"ד צבאי יידע לפעול בהתאם ללוח הזמנים של בית הדין הצבאי מבלי לפספס מועדי הגשה של בקשות.

מתי נדרש עורך דין צבאי?

כל עבירה שמתבצעת במהלך השירות הצבאי מטופלת בבית הדין הצבאי בהתאם לדיני הצבא. כך למשל, חייל שנתפס מבצע עבירת סמים במהלך השירות צפוי להיחקר במצ"ח ולהישפט בבית דין צבאי. עבירות נפוצות נוספות הן עריקות, סחר בסמים, אלימות, גניבות, שימוש לא חוקי בנשק, עבירות מין, סחר בנשק. עבירות סמים הפכו בשנים האחרונות נפוצות בכל יחידות צה"ל וחיילים רבים בסדיר ובקבע מוצאים עצמם בתוך תסבוכת משפטית. עבירות סמים שנחשבות לקלות בבית משפט אזרחי מטופלות בבתי משפט צבאיים בחומרה. המשטרה הצבאית החוקרת מזמנת חיילים שחשודים בעבירות סמים לחקירה, אוספת ראיות ופועלת יחד עם הפרקליטות הצבאית להגשת כתבי אישום. הרשעה בעבירת סמים במהלך השירות הצבאי תוביל לרישום פלילי. עורכת דין פלילי שירן גולברי מטפלת בהצלחה מזה שנים רבות בתיקים של דיני צבא, אם אתם או בן משפחה זקוקים לסיוע של עו"ד צבאי צרו קשר לייעוץ משפטי מקיף ומסור.

עורך דין צבאי מומלץ

עורך דין צבאי מומלץ

את בחירת עורך הדין שלך תתחיל בבחינת תחום ההתמחות ותמשיך אל סקירת המלצות. עורך דין צבאי מומלץ הוא בראש ובראשונה עורך דין עם התמחות בדיני צבא. חשוב להבהיר שלא כל עורך דין בישראל בקיא בדיני צבא. העבירות בגינן נדרש עורך דין צבאי הן בחלקן זהות לעבירות אזרחיות ובחלקן ייחודיות לצבא. בין העבירות הייחודיות לצבא נמצא הפקרת נשק, ריגול, מכירת נשק. עורכת דין פלילי שירן גולברי בקיאה גם בדין פלילי וגם בדין הצבאי, אם חשוב לכם לקבל ייעוץ מעורכת דין שמסוגלת לראות את התמונה במלואה ולחזות את ההשלכות העתידיות של המצב המשפטי – פנו עוד היום לתיאום פגישה.

מי נחשב עורך דין צבאי מומלץ?

המלצות הן כלי שימושי לבחירת עורך דין. סוד ההצלחה הוא היכולת לזהות את ההמלצות העדכניות, האותנטיות והרלוונטיות ביותר. עורך דין צבאי מומלץ יהיה בעל הכשרה מתאימה, ניסיון, יחסי אנוש טובים, מסירות. תכונות כמו אמינות, עמידה בזמנים, אדיבות, חריצות ורגישות צפויות להניב לעורך הדין המלצות. קבלתם המלצות על עורך דין צבאי? עליכם לבדוק מי עומד מאחורי ההמלצה ומתי היא ניתנה. תנו עדיפות להמלצות שנכתבו על ידי גורם מוכר או אמין בשנה האחרונה.

מה ההבדל בין משפט צבאי לבין משפט אזרחי?

מערכת המשפט הצבאית מטפלת גם בעבירות זהות לאלו של מערכת המשפט האזרחית בעוד ההבדלים בין השתיים ניכרים. יש למערכת המשפט הצבאית מדיניות מעצרים שונה וענישה שונה מזו של המערכת האזרחית. קיימים מקרים בהם מערכת המשפט הצבאית קובעת עונשים חמורים מאלו של המערכת האזרחית. ליווי משפטי של עורך דין צבאי מומלץ שיש לו גם הכשרה במשפט פלילי יהיה הבחירה הטובה ביותר. פנייה אל עורך דין צבאי נחוצה בכל מקרה בו אתם מתנהלים אל מול המשפט הצבאי. התייעצות עם עורך דין צבאי שמכיר היטב את המערכת הצבאית תסייע לכם להירגע ולקבל החלטות נכונות. אל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ עם עורך דין צבאי במקרה של עמידה למשפט צבאי, עבירות סמים או אלימות במהלך השירות הצבאי, הפקרת נשק, עבירות רכוש. עורכת דין שירן גולברי תדע לכוון אתכם את דרכי הפעולה הנכונות ביותר, חייגו לתיאום פגישה.

עו"ד לענייני צבא

עו"ד לענייני צבא

עבירות פליליות מגיעות לבית המשפט המתאים ברוב המקרים, אך כאשר העבירה מבוצעת על ידי אנשי צבא, כמו חיילי סדיר או קבע, או חיילים במילואים, העבירה תעבור לטיפול בית הדין הצבאי. לקבלת מידע אודות אפשרויות הפעולה וההשלכות העתידיות, ולייצוג הולם של המקרה הפלילי של החיילים או הקצינים, צרו קשר בהקדם עם עו"ד לענייני צבא. אם חשבתם עד היום שאתם חייבים לעמוד לבדכם אל מול רשויות הצבא? הגיע הזמן שתדעו שאתם רשאים לפנות אל עורך דין צבאי ולנהל באמצעותו את התקשורת מול המפקדים, המשטרה הצבאית הפרקליטות הצבאית וכן הלאה. עורכת דין פלילי שירן גולברי היא גם עורכת דין לענייני צבא, לאחר פגישה עמה תהיו רגועים יותר, תבינו טוב יותר את הזכויות שלכם ותדעו מה עליכם לעשות. מפאת המאפיינים הייחודיים של המערכת הצבאית, אל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ תחילה עם עורך דין.

התייעצות עם עו"ד לענייני צבא במהלך חקירה

רבים אינם מודעים לזכות שלהם להתייעץ עם עורך דין גם במהלך חקירה צבאית. חוקרי מצ"ח אינם מקפידים בכל המקרים להבהיר לחייל הנחקר את זכויותיו. בכל שלב של החקירה יש לחייל הנחקר את הזכות לעצור ולדרוש התייעצות טלפונית עם עו"ד לענייני צבא. עד לשלב בו מתבצעת השיחה עם עורך הדין החייל רשאי לשמור על זכות השתיקה במטרה שלא להפליל את עצמו. במהלך משפט צבאי קיימת גם כן הזכות לייצוג של עורך דין צבאי כולל הכנת הנאשם לעדות. אל תמהרו להרים ידיים גם כאשר נראה שסיכויי ההרשעה גבוהים. עורך דין מקצועי ומנוסה עשוי להצליח להפחית את חומרת העונש או את חומרת הרישום הפלילי.

ליווי של עורך דין במצבי עבירה פלילית בצבא

מצבי הקיצון בהם שרויים אנשי הצבא יכולים להוביל לעיתים לשימוש ברעה בכוח או לגרימת נזק מסוים, התייעצות עם עו"ד לענייני צבא חשובה ונחוצה בכל התקשרות עם הדין הצבאי. פנייה מוקדמת אל עורך דין צבאי מנוסה מגדילה את סיכויי ההצלחה שלכם. פנו עוד היום אל עורכת דין שירן גולברי לתיאום התייעצות ובניית אסטרטגיה.

ליווי של עורך דין במצבי עבירה פלילית בצבא

עורך דין צבאי

עוד בנושא

צווארון לבן
צווארון לבן

מתי כדאי לפנות לעו"ד צווארון לבן? עורך דין צווארון לבן עבירות צווארון לבן דורשות עורך דין מנוסה עם הכשרה מתאימה.

קרא עוד »
הרצאות

במסגרת ניסיונה המשפטי, עורכת דין גולברי שימשה כעוזרת הוראה של נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב השופט גלעד נויטל ובמסגרת

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support